miercuri, 23 mai 2012

Rulouri din foietaj cu sunca si cascaval

De data aceasta am vrut să vă surprindem cu o rețetă foarte simplă,ieftină, dar extrem de delicioasă și foarte rapid de preparat. Nu suntem noi experți în ale patiseriei dar nici nu trebuie, rețeta poate fi făcută și de un copil de clasa I. Da, chiar atât de simplă poate fi, și ca să vă demonstrez haideți să vedem despre ce este vorba!

Ingrediente:
- o foaie de foietaj;
- 6-7 felii de sunca;
- 150 g cascaval;
- 150 ml sos de rosii/ketchup;
Durată: 40 minute

După ce se dezgheață foietajul îl intindem și îl ungem cu sosul de roșii. Noi am folosit o variantă home-made.
După care tăiem frumos și uniform șunca în pătrățele. Am folosit șuncă de praga, dar voi puteți folosi orice fel de șuncă doriți.
Așteptând cu o mare curiozitate să vedem dacă șunca se va taia singură sau nu. Puteți ghici rezultatul!
Odată tăiată șunca o așezăm frumos peste sosul de tomate și ne concetrăm atenția asupra cașcavalului.
Noi am făcut această rețetă dimineața și credem că este cel mai bun moment al zile pentru a le servi calde familiei sau prietenilor.
După cum observați avem o mică problemă cu cașcavalul .. Nu ne mai saturăm de el din păcate, așa că am pus un extra topping de cașcaval
Acum a sosit momentul să rulăm înapoi foietajul la forma inițială. Faceți acest lucru cu puțină grijă pentru că foietajul dezghețat se poate rupe destul de ușor.
După ce l-am rulat, învelim foietajul în punga sa și punem pentru 5 minute la congelator.
Odată scurse cele 5 minute, scoateți foietajul și tăiați-l în felii de 1 cm.
Puneți o hârtie de copt într-o tava pe care așezați feliile tăiate.
Am mai adăugat puțin sos de tomate deasupra fiecarei felii pentru mai multa savoare și pentru o culoare mai plăcută. Acest detaliu este opțional.
Odată terminată așezarea în tavă se pun în cuptorul încins, la foc mediu, pentru aproximativ 25 de minute.
Verificați cam odată la 5 minute să nu se prindă de hârtie sau să se ardă pe fund.
Rezultatul îl puteți vedea și dumneavoastră, chiar este o minunație.
Sperăm să vă placă! Vă mai așteptăm pe la noi cât de curând!
Bon Apetit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu