sâmbătă, 10 martie 2012

Frigarui de pui la tava

     O nouă zi de weekend, o nouă rețetă. Iată ce am pregătit pentru "voi" (sau mai bine zis pentru noi). Pentru că nu ne plac mâncărurile foarte grele, plus că avem un mare dor de vară si de grătar, am preparat aceste minunate frigărui în tavă de la cuptor. Sunt foarte ușor de preparat și nu durează nici foarte mult. Haideți să nu mai pierdem timpul, și să vedem ce ingrediente am folosit de această dată.

Pentru 8 frigărui am folosit următoarele:
- 400-500 grame de piept de pui (dezosat de preferat pentru a economisi timp)
- 1 dovlecel
- 1 ardei gras roșu și unul verde
- o ceapă roșie
De menționat este faptul că puteți lăsa carnea la marinat în bere brună, pentru 2-3 ore, pentru a avea mai mult savoare. Dat fiind faptul că nu ne-am hotărât din timp ce vroiam să gătim, noi nu am mai pus carnea la marinat, folosind în schimb ulei de măsline + condimente de pui.

Am început încetișor să feliem fiecare legumă în parte.

Să nu uitați și de ceapă, îi dă un gust aparte.
Am tăiat ceapa în patru și am desfăcut după aceea fiecare foiță cu mare grijă.
Acestea au fost toate legumele pe care le-am folosit. Dacă doriți puteți adăuga în funcție de preferințe.
Acum ca totul să fie complet am tăiat cubulețe și puiul.
Procesul foarte scurt de tranșare al cărnii.
După cum vă spuneam am folosit condimente pentru pui. Acestea sunt condimentele noastre preferate.
Mixul special de ulei de măsline și condimente de pui. Mai exact am folosit puțin condiment de pui și 4 linguri de ulei de măsline pe care le-am amestecat bine.
Am adăugat puiul peste sosul special.
Iată ce a ieșit!
Uitați si rezultatul parțial al gătelii noastre.
Punem o hârtie de copt în tavă, ungem cu puțin unt și așezăm totul frumos în tavă.
Am lăsat cuptorul la foc mediu si iată ce a ieșit! Nu uitați să faceți vizite regulate pentru a nu avea o surpriză neplacută!
Totul fiind gata vă invit la masă și vă doresc pofta bună!
Noi am servit aceste frigarui cu o porție de piure de cartofi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu