miercuri, 14 martie 2012

Weekend de primavara


Fiindcă tocmai am avut parte de o vreme superbă în weekendul ce a trecut, era păcat să zăbovim pe acasă, nu-i așa? Astfel am decis să fugim pentru 2 zile până la bunicuța din Buzău. Clanul Ungureanu-Maier s-a alăturat clanului Ungureanu din Buzău și a ieșit o sâmbătă frumoasă! Pe moment o să vă arăt doar procesul de îmbunătățire al zilei.

Am încins un grătar. Dar vă ofer detalii și poze zilele acestea. Acum doar un mic teaser și la final o surpriză. Am găsit ceva tare fain în curtea unor vecini de acolo. Eu m-am bucurat ca un copilaș! Și că tot ziceam de grătare, la voi a început sezonul? Eu mă bucur că deja pot declara război uleiului pentru câteva luni bune!

P.s. grătarul din filmare este unul electric. Foarte practic pentru că se încălzește repede și e ușor de întreținut. Plus că nu este necesar să ai mereu cărbuni și să ai grijă de ei. E mai ușor pentru oamenii care stau la curte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu